סיכום סדנת שימור לקוחות בחברת ביטוח
תגובות המשתתפים לסדנא - דברים בשם אומרם.
א- לקחתי המון מהסדנא, הסדנה הייתה מדהימה אתם באמת זוג מיוחד וכמובן כל אחד לחוד .נושאי השיעור היו מגוונים וקלעו בול בקשיי השימור .
נ – נהניתי מאוד מהסדנא,סגנון העברת החומר היה יחודי. הסדנא העירה בי המון דברים נשכחים.
ק – לקחתי המון מהסדנא,למדתי להתמודד עם פרדיגמות,אני מדברת אחרת עם המבוטחים.למדתי לזהות סגנונות תקשורת ולהשתמש בהם גם ברמה האישית.
ע- בזכות הסדנא הצלחתי לזהות את נקודות החולשה שלי,נושא הפרדיגמות היה חשוב מאוד ותרם לי רבות.
מ- נהניתי מאוד,הסדנא חיזקה בי את הדרך שבה אני פועל,נושא הפרדיגמות היה חשוב מאוד.
ג – נהניתי מאוד מהסדנא,העובדה שחייבתם את כולם להשתתף ולהיות פעילים תרמה רבות להצלחה.הסימולציות תרמו לי רבות ואני משלבת יותר יצירתיות בשיחות השרות בזכות כלים מהסדנא.
ע- נהניתי מאוד,הסדנא הייתה מלאה עוצמות שחזקו אותי בעבודה,הוציאו אותי מקבעונות,אני מצליח לשמר יותר בזכות הסדנא.
ד – סדנא חויתית,נהניתי מאוד ,לקחתי שני דברים חשובים שהם הקשבה להובלת השיחה,אני חשה שיש אצלי שיפור בתוצאות.
ש.-מאוד נהניתי מהסדנא,נושא ההקשבה חדר אלי מאוד,בזכות סגנונות התקשורת קל לזהות לקוחות ולשמר אותם.אני מרגיש שהסדנא חיזקה בי את הבטחון העצמי.
ס- אני מודה לצוות שהביא איתו אותנטיות לסדנא.הסדנא גרמה לעובדים לפעול אחרת וטוב יותר מאשר קודם.אני מקווה שימשיכו להשתמש בכלים שרכשו בסדנא.
לשאלת מנהלת ההדרכה – האם הסדנא ענתה לצרכים שהעובדים העלו לפני הסדנא התשובה הייתה חד משמעית "בהחלט כן".