סדנת אומנות ההקשבה

הקשבה "רחבה" ונקייה היא הבסיס לכל תקשורת בינאישית.

רמת ואיכות התקשורת תלויה בדרך שבה האנשים תופסים את הדברים ,וזו תלויה פעמים רבות  לא במה שאומרים ? אלה באיך שאומרים ?.

בחברות וארגונים בהן קיימת אינטראקציה גבוהה בין עובדי הארגון ללקוחות ובין העובדים בינם לבין עצמם,ישנה חשיבות גדולה ליכולת להקשיב לזולת, הקשבה, הנותנת ללקוח או לבן השיח הרגשה שלא רק שומעים אותו אלא באמת מקשיבים לו ונמצאים איתו באופן מלא.

הקשבה שכזאת היא הבסיס לכל העוסקים בשרות לקוחות או מכירת מוצרים או שירותים ומאפשרת יצירת אמון המוביל לקשר אישי וצמצום עד כדי מניעה של עימותים ומתחים מיותרים.

בעזרת אמנות ההקשבה ביכולתנו להימנע  מציניות, לגלוג וביקורתיות  וחסמי הקשבה נוספים ובמקומם אנו מביאים אמפטיה,אותנטיות וקשר אישי עם הדובר / המקשיב.

כך נוכל לחזק את מקדמי ההקשבה: ריכוז, סקרנות, התעניינות אמיתית בזולת, פתיחות וצניעות.

אם אתם רוצים להיות מקשיבים טובים יותר,רוצים לתת שרות טוב יותר,רוצים למכור יותר ורוצים אווירה טובה יותר במקום העבודה?

צרו קשר

050-2313205
info@operative.co.il

בסדנת ההקשבה נלמד:

  • לזהות את  הדפוסים  המעכבים  דרכם אתם  מקשיבים.
  • להיות נוכחים באופן מלא בדובר ובדברים.
  • להחליף שיפוטיות ודעות קדומות באמפטיה  והבנה.
  • להבין באופן מלא מה האדם האחר רוצה.
  • לתת משוב ולקדם הקשבה מעצימה

תועלות ותפוקות לצוות העובדים

  • העלאת מיומנויות ההקשבה ולימוד דרכי הקשבה אצל אנשים שונים.
  • הבנה מהירה יותר של צרכי הלקוח.
  • מתן שרות אדיב נינוח ומדויק יותר.
  • יצירת הרגשה אצל הלקוח  או הקולגה שהוא "מוקשב".
  • יצירת קשר אישי עם הלקוחות – כמקדם מכירות מספר אחד בארגון.
  • שיפור  האווירה ומערכות היחסים של העובדים בתוך הארגון.
חזרה לדף קודם
חזור לדף הבית