סדנת אימון למניעת שחיקה בעבודה

בעולם של מציאות עסקית קשוחה ותובענית,נדרשים מנהלי/ות ועובדים לכלים נוספים שמעבר לידע המקצועי ,כלים מתאימים שיאפשרו להם לתפקד ביעילות, באפקטיביות, לאורך זמן וללא שחיקה.

מטרת הסדנה להקנות למשתתפים מיומנויות רכות מוגדרות כמיומנויות אישיות ובין-אישיות הקובעות את יכולתו של אדם להצטיין ולהגיע להישגים אישיים ומקצועיים אם זה במסגרות מקצועיות, חברתיות,עסקיות וכל הרכב אנושי אחר.

המיומנויות הללו כוללות יכולות בתחומי אינטליגנציה רגשית, תקשורת, יכולת הקשבה, ניהול אישי,פתרון קונפליקטים, קבלת החלטות, הנעה ומשמעת עצמית, וכיוצ"ב.

הסדנה הייחודית, אשר תכניה מפורטים להלן, מקנה ידע ומיומנויות עבודה רות באמצעות כלי אימון מתקדמים  A.C.M Advance  Coaching Methodology , לשיפור היכולות האישיות.

Be Operative, Be Effective""

 

 

לקבלת הצעה מותאמת לצרכים שלכם.

צרו קשר

050-2313205
info@operative.co.il

 

 



מבנה הסדנה

 

משך הסדנה : 6 מפגשים בני 4 שעות כל אחד.

כל מפגש כולל הרצאות, מצגות עצמיות, סימולציות,סרטים וכיוצ"ב.

שיטת העבודה שלנו הינה חוויתית, אימונית, מלווה בסימולציות ותרגילים אישיים, בכיתת הלימוד ובשעורי בית ודרך המייל של המשתתפים לשם הטמעת החומר הנלמד.

 

תכולת הסדנה

 

מפגש ראשון – 10 צעדים לשיפור IE (האינטליגנציה הרגשית)

  • מבוא ומוטיבציה
  • זיהוי המטרה האימונית
  • שימוש נבון בשלושת מעגלי החיים .
  • הצגה עצמית וחשיבותה.
  • הצגה עצמית מועצמת
  • על חשיבותה של האינטליגנציה הרגשית בעבודה
  • 10 צעדים לשיפור האינטליגנציה הרגשית

העלאת סוגיות נוספות על ידי המשתתפים ומתן פתרונות במקום

עבודת בית : מיפוי התפקיד, אחריות וסמכות, תאור תהליכי עבודה עיקריים כ"תרשימי בלוקים"

מפגש שני –  לפרק ולהרכיב

  • תאור תפקיד – מבנה בלוקים
  • אחריות וסמכות
  • תהליכי עבודה עיקריים
  • זיהוי וטיפול בגזלני זמן
  • תעדוף
  • תכנון וניהול משימות (מטריצת ניהול הזמן)
  • קבוצת תמיכה ועבודת צוות

העלאת סוגיות נוספות על ידי המשתתפים ומתן פתרונות במקום

עבודת בית : מיפוי דילמות מול הלקוח, צרכים/דרישת שרות – מיקוד פרטו

מפגשים שלוש וארבע – אומנות ההקשבה והתקשורת

חלק א' – ההקשבה

  • הקשבה היא בסיס לתקשורת בינאישית
  • הקשבה פעילה,הקשבה פסיבית,הקשבה אפקטיבית,הקשבה מתוך אמפטיה. – תרגול
  • מעגל הקשבה ואומנות ההקשבה.

העלאת סוגיות נוספות על ידי המשתתפים ומתן פתרונות במקום

חלק ב' – סגנונות תקשורת

  • פיצוח קוד תקשורת
  • זיהוי סגנון התקשורת של הלקוח (פנימי או חיצוני)
  • איסוף ומיפוי מידע מוקדם על הלקוח
  • הובלת שיחה בהתאם לסגנון האובייקט : מנומס, אמפטי,אסרטיבי,קצר,הרבה נתונים,רך ועוד
  • זיהוי סגנונות שיחה
  • תקשורת בונה עם הלקוח – כיצד.

חלק ג – תקשורת למתקדמים

  • אם מי קשה לי לתקשר, מתי קשה לי, מדוע ?
  • אסרטיביות מול אגרסיביות
  • אמפטיה ולא הזדהות

מפגש חמישי – פרדיגמות

  • פרדיגמה מהי?
  • היכן אנו נתקלים בפרדיגמות בעבודת המשרד?
  • מיפוי דילמות מול הלקוחות שלנו  והפרדיגמות שעומדות מאחורי הדילמות .
  • אופן הטיפול בפרדיגמות והמרתן.
  • הסרת התנגדויות – מודל א.פ.ר.ת

העלאת סוגיות נוספות על ידי המשתתפים ומתן פתרונות במקום

"לדבר בשפת הטלפון"

  • ללמוד שפה חדשה, "שפת הטלפון"
  • אלמנט אי הודאות בשיחת הטלפון
  • סימולציות מסכמות
  • סיכום, משוב ומסקנות
חזרה לדף קודם
חזור לדף הבית